SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Hej alla läsare! Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering, men tyvärr så har internet inte fungerat riktigt som det ska och har då inte haft tillgång till det överhuvudtaget! Dock så har jag haft det trevligt med folk och så. Och jo igår var det ganska trevligt med. Happy :)<33 Aja, Veckan har rullat på och praktiken gått bra, tyvärr var det min sista dag idag och jag var inte med. Har dragit på mig en förkylning, och det känns inte rätt att vara bland barn när man är förkyld. Fast har fått reda på att jag fått plats. JAG BÖRJAR PÅ YRKESINTRODUKTION INOM OMVÅRDNADS PROGRAMMET! TJOHOOO! Nu tänker jag verkligen ge järnet. Tar jag inte studenten i år så tar jag det nästa! Men skall försöka jobba upp mig så det kanske finns en chans! Aja bara att köra på ;-) Men nu ska jag kila, ni får ha det toppen, glöm inte att kommentera! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0