Tralalalala. :-)

Tjy bloggen! Kom dock inte iväg till skolan, vet ej varför men min lilla mage krånglar, tror det är laktos grej som jag fått eller så har jag bara orolig mage, hur som helst så ska jag till sjuksköterskan imorgon och kolla upp det. Visst jag har ju ångest och den är såpass stark att jag kan "framkalla" olika känslor och shit, så det är enkelt att känna efter för mycket, men jag hoppas och håller tummarna att det blir bra. Och det blir nog bra :-) Annars har jag suttit här hemma och pysslat lite, hängt upp två übersöta kattbilder på väggen :3 och skrivit lite fakta om katter osv! känner mig stolt eftersom jag ÄLSKAR katter. Underbara djur, och jo apropå katter, det satt en liten gullig kisse på bordet ute på terassen idag, stackarn var helt blöt efter regn, den katten är lite speciell, väldigt livlig och aktiv av sig och den har ett speciellt utseende Orientaliskt huvud. Lite sådär som en bengal, längre nos och så. Långa ben har ju den med :-) har ju oändligt med katter som jag gillar! Okej till något annat, vissa folk är liiite udda. Man blir lite smått skrämd och så... He-he, nej nu ska jag geeka The sims 2 och checka runt lite på Facebook, och värst vad alla klagar på snö? :-S Dock låg jag och sov då men snön varade ju bara i någon timme eller så? Aja knasigt väder ute iallafall. Hoppas på värme nästa dag ;-) Ni får ha det super och fortsätt gärna läsa och kommentera/tipsa om något.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0