Skum...T

Tjy bloggen. Alltså jag är inne i en knas period känns det som, det är som om JAG råkar ut för alla knas grejer. Först laktos grejen, och jag har pollenallergi sedan innan, men ändå. :S va f-a-n är det här? kan ju snart inte gå ut utanför dörren utan att råka på värsta grejen. Galet. Eller så är det bara något jag får för mig... Väldigt skumt. Ska nog ändå beställa tid på vårdcentralen för att kolla upp vikt och sånt för att se om jag är helt frisk, det vanliga liksom. Glömde dock larmet imorse så vaknade väl för någon timme sedan. Oh pinsamt... Men jag ska skärpa mig. Och då ska jag komma upp ur sängen, inte ligga där som värsta potatis. Och snart så ska jag tagga hem till mami och hjälpa till lite med kartonger och sånt, men ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera. Nytt inlägg kanske dyker upp. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0