Ingenting är allting. :-)

Tjy bloggen! idag försov jag mig, igen,  har dock känt mig liet hängig, kanske beror på pollen allergi? Hur som helst kände jag mig lite trött eller så är det bara för att det är vår ;-) Känner mig just nu pigg efter en nice dag på stan och vart på teater med klassen, kändes lite random när en kille kom rusande rakt över scenen med en halsduk eller vad det nu var mellan benen. Helt näck, jag skojar inte, fick dock en chock och man kände ju sig lite sådär... ah. Generad. Men dom var duktiga och verkade inte så nervösa. Men slutet på båda "pjäserna" vart ju lite random. Fast den första var bäst ;-) när den nakne killen sprang ut genom dörren och ut baksidan av huset. Det vart ju lite knas. He-he. Men ska nu geeka The sims 2 och checka runt lite på Facebook, ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa/kommentera.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0