Glädjeskutt!

Tjy bloggen! Morgonen för mig började härligt, sov dock lite för länge, he-he oj då. Jag satte mig som vanligt vid bordet och åt frukost och läste tidningen, till min förvåning såg jag att det stod en liten dikt om våren där, tänkte "Hm jag känner igen den där" och så visade det sig att det var MIN dikt som hade kommit med i tidningen! :-) Flög upp ur stolen med ett glädjetjut och hoppade runt i lägenheten på boendet, vart riktigt glad då, och sen hade jag matteprov i skolan och jag fick godkänt!! :-D En lyckad dag kan man säga ;-) kanske inte helt sådär underbar men bra dag iallafall. Och jag har lagat mat, och snart ska jag fixa i köket och sen baka choklad muffins. Yummie. Men ni får ha det super och fortsätt gärna läsa och kommentera något. Ska checka runt lite på Facebook och så ;-)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0