Fundersam.

Tjy bloggen. Internet är fixat, iallafall vad jag tror, inte helt 100 på det men man får väl hoppas. Har varit förkyld och haft hosta, lite bättre nu, fortfarande lite hes och snuva men det tillhör ju pollen? Snuvan alltså ;-) Btw - NU FÅR JAG F-N TA OCH SKÄRPA MIG!!! Ska inte sitta och känna efter hur magen arbetar eller oroa mig för då går det turbo igenom helt. Och det är inte bra, calm down liksom. Huh, det kommer bli bra och jag ska försöka övervinna oro´s tankarna, och nu kanske jag inte var sådär proffsig på stavning men whatever. Rensade lite på datan i onödan, men värt iallafall, måste släppa taget lite om vissa grejer, så nu är det nya tag. Och sötaste lillasyster har skrivit ett brev till mig, och mamma verkar glad hon med, underbara familj!<3 Men nu ska jag checka runt lite på Facebook. Ha det bra och fortsätt gärna läsa och kommentera något. Bilder får jag fixa lite senare eller något :-) Om Internet funkar. Puss<3

? Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0