Va i....! :p

Hej, okej jag kan vara lite smått osmart. Det började med att jag blev hämtad av en personal, vi skulle fika, vi åkte ner till hamnen och parkerade nära glassbaren, och jag glömde plånboken, Hm mycket skickligt, och sen skulle jag låsa, och där står jag med bilnycklarna och trycker på knappen typ 5000 gånger och fattar ingenting. Varför låser sig inte dörrarna för? Och så visade det sig att jag hade tryckt på lås upp istället. Jaa! känns ju... kul. Aja, sådant händer, lite komiskt faktiskt, men lyckades låsa sen när jag kom på vilken knapp det skulle vara. Jag funderar nästan själv på att börja övningsköra men då får alla i trafiken se upp för fartdåren och höra en massa gap ifrån mig. Men nu ska jag checka runt lite på Facebook och sen geeka The sims 2 pets ;-) Ha det gött allesammans. Pussar <3
- Jag hoppas nu. <3


Dumma bilnycklar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0