Sommarlov! :)

Tjy bloggen. Idag har det inte hänt så mycket, det är ju trots allt första dagen på sommarlovet, eller okej andra ;) för sommarlovet började ju igår. Hur som helst, lärarnas lilla uppträdande var ju inte direkt någon hit, en sjöng lågt och den andra var ju nästan som själva Tina turner fast med lite mer skrik och gap i och ett sting med falska toner i. Aja tur att dom inte hade mikrofon! Hihi. Och snart ska jag vara osocial igen, för jag ska geeka The sims 2 pets. Ja det är faktiskt ganska kul. Och en sak till, om Facebook. Det som är kul med facebook är ju att man hittar många nya kontakter och så, men bara för det så visar den ju inte hur man är heller ;-) och status och sånt är ju inte själva grejen liksom. Bara för man är singel eller i ett förhållande så bevisar det ju inte mycket. Och det är mitt privatliv om jag har någon nu eller inte. Hihi. Aja, nu är det ju sommar, och då ska man passa på att äta glass! Finns ju mycket att välja på, en läskande isglass eller vanlig glass. Whatever, och man ska passa på att sola nu när vädret är på topp. Men nu ska jag checka runt lite på Facebook, ha det bäst alla läsare, fortsätt gärna läsa/kommentera. Pussar <3

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0