Sommarlov♥

Tjy bloggen! Har haft en händelserik vecka och firade en vän igår som fyllde 18 bast. Jättekul faktiskt och härliga folk, med mycket skratt och sånt. Undrar om det dyker upp några bilder från födelsedagsfesten? ;-) Aja, kom väl hem vid 2 tiden (nattetid) med C, dock var man väldigt trött efter allt partajande och så. Lite bakis är man, men det går över. Och har tryckt i mig 2 tjockis mackor, bara med smör på och inget annat. Har lyckats få ett fult myggbett på kinden, tror inte myggan hann att suga blod utan bara stack till och jag måste ha viftat bort den. Men hur som helst, har en liten ful bula på kinden, typiskt myggbett eller något annat bett. Blev ju vansinnigt rädd i början och undrade vad det var, och så var det något bett bara. Puh! Har städat lite i mammas lägenhet och nu ser det likadant ut som när vi kom dit :-) och får vänta tills på måndag för att kunna ringa om mitt sommarjobb. Håller tummarna än för att det skall gå bra. Men nu alla läsare, så ska jag vara lite osocial. Ska geeka The sims 2 pets! :D och en sak till. Jag är LYCKLIG. Puss <3
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0