Såpass.

Hej igen! Är nu lite mer på topp men ännu nere, konstigt se på vädret ute liksom. Håller tummarna för det där sommarjobbet nu. Hoppas hoppas hoppas <3<3<3

5 sanningar om mig själv. Bra att veta ;-)

1. Jag har fobi för småkryp, (vissa) tex, hatar spindlar!! och massa andra kryp.
2. Jag är lite smått mörkrädd, iallafall när det är extremt tyst och allt är becksvart.
3. Jag har Aspberger. Har svårt för vissa saker,tex matematik är svårt för mig, men behöver bara repetera ett par gånger och så kan jag det ganska bra, lite svårt att läsa av folk/känslor/uttryck. Men det märks inte så mycket.
4. En hejare på att lyssna och diskutera, ge råd och komma fram till bra saker. Stark kämparanda och ger inte upp.
5. Ger inte upp så lätt, (ger inte ens upp alls) fortsätter ändå i motvind, tar saker på allvar när det är något viktigt. Kämpar för sådant som betyder väldigt mycket för mig. Och är väldigt envis när det gäller allt mellan himmel och jord. Yes, That´s me.
Det var väl allt antar jag, dyker väl upp senare om jag har tid och ork, men nu ska jag ta det chill och filosofera lite.. Nej men seriöst nu. Ska bara ta det lugnt, får dock lite dåre på min mobil som blinkar hela tiden att den behöver laddas... Ha det bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra kommentarer om dig själv :)Fortsätt med ditt motto - Ger inte upp så lätt, stå på dig som du skriver, även i motvind. Kram

2011-06-14 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0