>^^< Mjau.

Tjy alla läsare, ursäkta för dålig uppdatering, men har varit med pojken min, och vi har spenderat tiden utomhus osv, för det är ju sommar! men läste på aftonbladets hemsida att vädret kommer vända. Men man vet ju aldrig. Vill ha mer värme. Ligga och steka i solen. <3. Är hemma hos mami just nu, känns underbart! och lillsyrran umgås med en uppkäftig snorunge, som jag dock lyckades äga ut ;-) HA-HA-HA. Känns dock väldigt skönt nu när man är ledig. Och klockan är ju halv 9, tiden går galet fort, och det är ljust ännu och varmt ute, eller mer svalt men ändå ;-) 2 veckor kvar sen är det sommarlov, och jag har ännu inte ett sommarjobb?!! Galet. Btw jag saknar Calle :-( <3 Men nu ska jag checka runt lite på Facebook och sånt, ni får ha det nice,fortsätt gärna läsa/kommentera min blogg ;-) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0