I ♥ accessoarer!

Tjy bloggen. Fast jag är en sprallig tjej så är jag helt såld på accessoarer. Jag bara älskar smycken,väskor,skor. Speciellt smycken ;-) Halsband och armband med swarovski kristaller och sådant. Även hur smycket ser ut, typ som söta små rosetter,hjärtan,blommor osv. Jag älskar allt som glittrar på smycken, Det får mig att vilja köpa ALLT, då kan man kalla det för beslutsångest. När man inte kan bestämma sig,Och när det gäller väskor så är det nästan samma sak. Har en del favoritmärken på väskor, Friis & company, Chanel och några till. Skor är sådär, finns ju en hel mängd med så otroligt läckra och snygga klackskor och pumps. Älskar sådana skor med hög klack och lite stenar och nitar på, stenar=swarovski kristaller eller strass. Från allt som glittrar på smycken till kaxigt snygga skor, sådan är jag. Accessoarer. Jo förresten så kommer det ett gäng härliga bilder på det som jag inspireras av. Gillar att pyssla lite själv och tänka ut olika designer och sådant i huvudet, innan jag vågar mig på att göra något irl. Fast en sak kan jag erkänna... jag ÄLSKAR nagellack, älskar att pyssla om och designa mina naglar i alla möjliga färger, och just nu är jag ute på jakt efter ett silvrigt nagellack och ett lite speciellt nagellack. Depend Art liner, ett vanligt lack fast med smalare pensel, för att kunna dekorera eller göra smala ränder, tex zebra ränder. Mycket snyggt faktiskt. Aja, vad som händer ikväll vet jag inte, men annars så tar jag det bara lugnt och bloggar lite. Men ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera. Och det kanske dyker upp lite tips på designade naglar så småningom. Puss <3
Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0