...

Hej bloggen. Idag är det en kass dag, riktigt nere och är grinig, varför känns det som om alla andra lyckas och håller ihop länge och att det bara är JAG som misslyckas? Vad f-a-n ska man göra? Jag hoppas att det ordnar sig, för kan alla andra så kan jag. Kärlek svider alltså "/  Kärlek är himmel och helvete. That´s it. Känner mig så äckligt nere, tänker jag på sommarjobb så blir jag lite glad, men jag vill ha det bekräftat från dig... Ge mig något klokt svar, för jag vill inte ge upp ännu, jag vet att det går att försöka och försöka och försöka igen. Det finns inget stopp. Jag kommer kämpa, och inte låta någon jävel trycka ner mig, och alla skitrykten ska inte hindra något. Skaffa er ett liv istället för att prata illa om folk. Usch, ett enda jävla rykte kan förstöra nästan allt, men jag är glad att några har insett att ryktena är skit och ändrat uppfattning om mig och verkligen ser mig. Öppna ögonen istället. Aja, jag ser inget omöjligt, det är det som gör mig lite unik, mitt tankesätt. Men nu ska jag iväg, ha det bra alla läsare. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0