Det sätter smak på vardagen ♥ - Drygt ;-)

Tjy bloggen. Har haft lite saker att göra, det är därför jag inte har uppdaterat så mycket. Men får bättra på det :-) Och så letar jag för fullt efter sommarjobb. Har kanske hittat något, tror jag, aja får se vad det blir. Och mami och lillsyrran kom ifrån Stockholm idag. Undrar vad mami köpt hem ;-) aja, har varit med C i helgen och så. Blev bjudna på buffé igår för det var någon invigning på en utebar. Mysigt fast lite för mycket folk bara. Sen var det nog det konstigaste vädret jag någonsin varit med om, blå himmel och det regnade och blåste lite. Skumt. Hoppas lite grann på sommarvärme, den där ”ryss värmen”. Vill sola! Och så har internet fått ryck en än gång. Förstår inte vad felet är? Först funkade det utmärkt och nu så håller den på och fular sig. >:( Snacka om att man lackar damp… Aye, får se om det funkar bättre för jag tvekar seriöst inte att hämta upp en slägga och slå in väggen lite grann, då kanske det kommer fram någon signal. Hihi. Aja så det kan gå, men nu alla läsare, så ska jag va lite osocial och checka runt lite på Facebook och sen kanske geeka The sims 2 pets. Ha det bäst allihopa. Fortsätt gärna läsa/kommentera lite. Puss <3

Tjingeling!

- Mina känslor är väl helt okej, måste bara våga lita mer på dom och vad mitt hjärta säger. Och inte vara så spänd och vara på vakt. Släppa loss lite. Det löser sig.<3        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0