Sommar VS regn.

Hej alla läsare. Dagen har varit sådär, inte så händelserik men det dög väl. Har varit och ätit "söndagsmiddag" hos pojkens mormor. Lika gott varje gång. Aja, sen skulle pojken min jobba, så jag är hemma hos mamma. Känner faktiskt nu att sena sommarkvällar börjar nå sitt slut, eller typ slutspurten. Det kommer inte vara lika ljust ute på kvällarna som det var i Maj-Juni, till och med jag märker av att det inte är lika stilla ute sådär som det annars brukar vara, men vadå, det är ju ett blåsigt Gotland. ;-) Stockholmarna har åkt tillbaka så nu är det bara turisterna kvar. Tycker att Juni månad gick alldeles för fort, och nu är det bara några veckor kvar av Juli. Fast å andra sidan så har jag haft/har världens BÄSTA sommarlov! imorgon är det back to jobbet och jobba hårt med bakandet, bullar och kakor med mera. Och om vädret tillåter så kanske man kan chilla ute i rosenträdgården med en bulle eller något =) Det visar väl sig om vädret håller. Men nu tänker jag kila, lite "söndagsmys" med mami och lillasyster och se Trassel. Men fortsätt gärna läsa/kommentera, och vad tror ni om vädret? kommer det vara soligt eller regna? Det får vi se.
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0