Smått & Gott ♥

Hej alla läsare! förlåt för sen uppdatering, men jag har jobbat och så har jag haft lite fritid sådär. Igår vart det stressigt på jobbet, men det ordnade sig och idag så var det en chill dag. Fast det är varmt ute ;) och jag blev bländad av alla små assietter som låg ute på bordet på uteserveringen. Aja, Almedalsveckan når väl snart sitt slut, folk har fått följa med i dom heta debatterna och diskussionerna om allt och inget, och svt och alla radioprogram står nere vid almedalen och följer med varenda lilla rörelse som pågår där och hamnen är säkert fullsatt av folk som steker och mumsar på glass i den här värmen. Aja, som jag har berättat så förstår ni nog säkert redan att jag ÄLSKAR accessoarer, små och stora. Hittade en liten gullig affär med mamma och lillasyster nere på stan och vi fyndade en hel del. Extremt billiga saker. Och dom har jag ju skrivit upp här, fast i ett annat inlägg ;-) Aja, bilderna kommer, men ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera.
|I like you for who you are. Nothing prevents something, because this is just the beginning. Te amo.|
Puss <3


Mamis data är dum så får nog använda min egen för att kunna lägga upp bilder, Boring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0