Love is on fire.

Hej alla läsare. Igår så hände det inte mycket, geekade lite The sims 2 pets och sen kollade jag lite på tv. Däckade väl någonstans vid 2-3 tiden på natten och blev väckt av mamma. Och är ledig från jobbet idag, skönt. Varit på möte idag och det var inte så kul men ändå. Sen gick jag och mamma, lillasyster på stan och jag har varit lite sådär svidig, okej det är mina hormoner, inne i den där röda perioden. Kan få sådana vredes utbrott och bli sur för inget och gnälla lite och sen bli fly förbannad om man råkar peta på mig. Men har ätit pytt i panna och är mätt och glad. Nej jag är så JÄVLA glad för jag har en underbar familj och världens bästa vänner och en underbar pojkvän som verkligen finns där och stöttar. Apropå stöttande så är jag så jävla glad att folk förstår mig gällande mitt Aspberger. Det är som en triangel med olika höga nivåer av Aspberger. Dock så har jag en "enkel dos" av aspberger, så jag är inte efterbliven om det är det ni tror. Jag är inte efter och inte seg, men det är inget handikapp heller och ingen autism. Bara ett syndrom, som gör det lite svårare att kunna tolka och uttrycka sig korrekt. Min Aspberger är enkel att förstå. Jag behöver bara repetera enkla mattetal eller liknande 2-3 gånger sedan kan jag det utantill, det är bara det att vissa saker går för fort och i högt tempo som jag inte klarar av och det kan ju kännas lite tråkigt, men ingen är ju egentligen "normal" alla har svårigheter med något. Som jag alltså, är inte efter, det tar bara lite tid innan jag uppfattar vissa saker. Jag är stolt för den jag är och det är skönt att kunna dela med sig av sina egna erfarenheter om Aspberger, och många förstår och vissa säger bara "Och? det gör väl inget, du är normal ändå och som alla andra!". Aja nog om det, är ännu på jakt efter en Iphone 4, tror jag hittat den som jag sökte efter, billig är den också! =) Nu ska jag kila och geeka The sims 2 pets. Ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0