I can feel your heartbeat. ♥

Hej alla läsare! Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid att blogga så mycket, hehe. Som ni har märkt så har det inte kommit några bilder på stylade naglar men det är för att jag jobbar, får inte ha nagellack där ;) Aja, Stockholmsveckan drar i full gång imorgon. Gosh, då gäller det att hålla sig undan då, näe skoja. Men det är ju typiskt, stureplan nissar med fulla plånböcker och glassar nere på hamnplan 5 och kallbadhuset. Dessutom steker i sina lyxbåtar med senaste sommarplågan i full volym. Och det som förvånar mig mest är ju hur tyst och öde det blir efter att stockholmarna åkt. Men sommarkvällarna i Visby är underbart. Folk ute på restauranger och musik och så vidare. Undrar dock hur vädret blir, men turisterna verkar inte låta vädret hindra, aja. Jag jobbar på och måste skärpa mig mer, inte ligga i sängen och va lat. Btw, jag är happy feet idag. Pojken ska på bio med sina homies och se Harry potter. Visst Harry är ju bra men det är inte direkt favoritfilmen precis. Själv sitter jag hemma hos mami och är glad ;) Saknar pojken min. Men nu ska jag kila, ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa/kommentera.
Puss <3
Jag ska jobba mig fram tills jag kan köpa iphone 4 =) Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0