Happy ! :)

Tjy bloggen! JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT SOMMARJOBB!!!! :D Är dock väldigt glad just nu, och jag börjar redan på Måndag ^^. Men det är bara en liiten sak som hindrar... Måste ta ett snack med dom, vill bo i bingeby för att det är nära till jobbet och att det är lättare för mig att kunna ta mig dit. That´s it.
Galen kväll med Joanna igår säger jag bara, vi blev bjudna på god mat och vi hade kul på kvällen med långpromenader. Har redan ont i fötterna idag och sprucket skinn som jag ska få bort. Och så ska jag kanske till stan med mamma idag. Är på jakt efter tre olika nagellack. Guld,svart,silver nagellack. Alltså inte alltsammans på samma gång nej, hehe. Och vart kan man hitta Depend Art liner någonstans? finns det i stockholm eller här på Gotland? äsch, jag får ta och leta ;-) Men nu ska jag ta det chill och bara softa. Så ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera. Ska fortfarande fundera på lite olika fräscha nagellacks designer som jag kan tipsa om! Puss<3
Tjingeling!

Jo jag kommer få låna J´s andra mobil, för att min lever sitt eget liv och stänger av sig själv eller hakar upp sig. Tills jag skaffat en ny och fräsch mobil som FUNGERAR! ;-) Men annars är det samma nummer fast en annan lur :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0