Första jobbdagen.

Tjy bloggen. Första dagen på jobbet är avklarad. Det var underbart kul och mysigt ställe och det är ju nästan så att man längtar tillbaka. Men det är mysigt ställe och super goda mjuka kakor! Och förresten så är det galet varmt ute och Almedalsveckan är i full gång och nyheterna sänder "live", vart lite med Joanna efter jag jobbat och nu är jag hemma hos mami med en fullpackad sportbag. Yes, ska bo hos mamma under tiden jag jobbar, och så måste lite saker fixas också. Hade nog världens roligaste morgon imorse. Haha. Tummen upp. Aja, än har jag inte fotat naglarna men nu är det så att jag INTE får ha nagellack på jobbet, inte så värst trevligt att få ett avflagnande nagellacks "skräp" i maten, och så har jag håret uppsatt i en knut! Aja ni får ha det toppen och fortsätt gärna läsa/kommentera.
Puss <3

Tjingeling!


Har ännu min rosa LG mobil och den var extremt dum idag. * En person (<3) ringde idag och displayen blev grön och mobilen hakade upp sig på vibration och mobilen blev varm. :S Sparar dock ihop pengar till en sony ericsson mobil! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0