Dansa i regnet, <3

Tjy bloggen. Idag blev det lite struligt på jobbet med tiderna osv, men nu är det fixat! Så jag jobbar lite imorgon och sen ledig under dagen och sen jobba kväll. Aja, hade en trevlig kväll med folk, dock så blev det lite knas, råkade välta ner ett glas som stod på golvet och nästan trampa på en glasbit. Aj "/ men det löste sig. Och förhoppningsvis så kommer lilla Maja hit imorgon, hon har blivit mycket tuffare nu. Hon går runt med svansen viftandes i vädret och jamar och följer efter en när man går till köket eller vardagsrummet. Älskar dom söta små kattungarna! och såklart katter ;-) Aja, har varit lite av en Happy feet idag, Always. Och nu så tänker jag mysa in mig i soffan och glo på tv och just nu så dricker jag en vitamin dryck, en sån där brustablett Tranbär/hallon. Surt men det funkar ;) Ni får ha det super och fortsätt gärna läsa/kommentera. Jag får ta och jobba på om jag ska köpa min dröm lur, Iphone 4 white. Jag älskar den unika designen och det där äpplet på baksidan som är som en liten spegel, alltså i silver. Iphone 4 <3
Puss <3
Tjingeling ;-)
- I'm lost in you, but in a good way. For you make me the person I am today, those who dare to come up and see everything in a new perspective. I love you. To travel means to an end. To walk means to be on the road. And that's exactly what I am. On the road.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0