Always,

Hej alla läsare! just nu här på Gotland regnar det och det blåser mycket, ja härlig sommar eller? Aja ska inte klaga, turisterna verkar inte vädret hindra ;-) Och jag är sååå trött på en sak. Varför är den där ångesten eller tanken i mig, det känns som att om jag tänker på en sak, något negativt så blir det så. :( Typ att jag har en förmåga att kunna göra något omöjligt, typ något magiskt. Det känns så konstigt. Aja kärleken är faktiskt bra, men ibland så känns det som om den hänger på en skör tråd, men jag måste sluta intala och inbilla mig saker. Punkt. Kärleken ÄR BRA. DU ÄR BRA. VI ÄR BRA. Ha det gött, lilla Maja är här nu ;) fortsätt gärna läsa/kommentera.  Puss<3
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0