You are the music in me. <3

Hej bloggen! Min helg har varit lugn och stabil. Åt tacos i fredags, yummie! Sen på lördagen vaknade jag vid 11, åt frukost och hade matte en liten stund, sen drog dagen bara förbi sådär. Och idag sov jag liite längre, till 1 faktiskt :-) sen vart man vid kalkbrottet, lite jobbigt att gå men väldigt skönt att få promenera. Sen joggade vi (några ifrån boendet) en liten bit, sitter nu och har lite ont i halsen, andades dock in lite för kall luft ;-) aja, snart blir det någon mysig söndagsmat och sen vet jag inte mer ;-) . Ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa :-) puss. Btw köpt en ny datamus, lite ovan för den lever lite av sitt eget liv ibland ;-)

Forever you and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0