Lost in my mind

Hej bloggen. Är hemma nu efter en väldigt tråkig dag i skolan. Jo dagen har varit så lång och tråkig känns det som. Något fattas. Men jag tänker inte gå tillbaka till den tiden då jag trodde att allt var så jättebra och bla bla bla. Nej jag ska inte sjunka ihop till en pöl och sörja. Det beror inte på mig. Det är faktiskt en känsla bakom en viss tanke. Typ ångest eller något sånt. En stark längtan efter något som är komplicerat. Den kommer snart med tiden att inse att det inte var som förr. Hoppas inte för mycket säger folk men allt kan bli bättre. Aja ett väldigt trögt och känslosamt inlägg. Är varken glad eller ledsen/sur. Bara upp och ner. Allt är typ lost in a box. Men fortsätt gärna att läsa :-) ska nog ta en uppfriskande promenad och fota lite ;-) Puss

 

För ett tag sedan talade vi till 4 på natten ... Idag är jag glad om jag får ett "hej".

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0