I ♥ music.

Hej bloggen. Ursäkta för dålig uppdatering, men har varit lite upptagen osv. Helgen spenderades med lite folk ute i vibble. Jätte trevligt och så. Spelade kort och hade lite saftkalas. :-) kvällen blev väldigt knasig men rolig, och en hel del saker hände. Bråk om vem som skulle sova i sängen och i bäddsoffan. Resultatet blev att trängas i sängen och en hel del roliga saker hände. Någon gjorde knasiga rörelser i sömnen och mumlade en hel del. Så sjukt roligt, och sen blev två stycken grabbar lite smått sura för att man öppnade balkongdörren för att det var så sjukt varmt inne i lägenheten. Dock fick jag och en till sova på en filt på golvet, väldigt ”bekvämt”, och vaknade av att det var kallt och drog på mig en tjocktröja och lyckades få en plats i sängen och somnade om. Och nu sitter jag hemma på boendet och funderar. Många kanske tycker att det är konstigt men enligt mig, på mitt egna sätt så är det faktiskt rätt så skönt att få se sitt ex igen, jag liksom glömmer bort honom mer då. Dock såg jag honom igår och tänkte ”vem är han”?. Rösten var så annorlunda, hela han. Det kändes som en befrielse, något släppte och flög iväg som en fri fågel! JAG ÄR SÅ LYCKLIG OCH GLAD! JAG KLARADE DET! Aja så känner jag mig, och dagen i skolan har varit okej, eller nja. Men skall vila nu, fortsätt gärna läsa.

Puss :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0