Sensommar.

Hej alla läsare! Idag har det inte hänt så mycket, har varit med pojken min och bara slappat. Igår var jag med Agnes på stan, hämtade min älskade skinnjacka hos en bekant. Som jag dock bråkat med, men det är ingenting att nämna här. Känner mig just nu lite löjligt trött. Vet inte varför, bara lite lat typ. Jo jag hittade också ett galet snyggt iphone skal på Tradera. Alltså visst, allt behöver ju inte vara begagnat bara för att det är Tradera. Det är helt nya skal som säljs av företag. Aja, finns ju många skal som man är lite sugen på. Den som jag siktar in mig på är Leopard färgad :3 Gosh så galet läckert det skalet är! Btw skolan börjar på Tisdag. Nästa vecka. Inte så kul, är inte speciellt taggad, inte helt men det sätter väl igång när skolan har börjat. Har fortfarande ingen aning om vart jag skall gå. Hehe. Knas men det löser sig. Men nu ska jag kila, ha det bäst och glöm inte att kommentera. Xoxo

Det galet läckra iphoneskalet! :’3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0