Nightlife ;-)

Hej alla läsare! Sorry för dålig uppdatering men har varit ute med folk och varit ute rätt så mycket. Och sent på kvällarna. Först så hängde jag med Agnes och några till, vi var ute till sent på natten på öster. Sen hamnade vi i furulund och där däckade vi, [trötta] sen på morgonen så åt vi frukost hos en kompis och så vidare. Aja med andra ord så har det varit ett nattliv för mig. Och det är inte mer än 2 veckor innan skolan börjar. Har ingen aning om vart man ska samlas eller vart man ska gå. Hehe, aja det visar väl sig. Igår åkte jag runt med Calle, det var urkul =) sen så åkte vi hem till mig och där sov han över. Och vaknade imorse av att hans mobil ringde. Dock vart det lite strul med hans bil för att sidoblinkersens lampa åkt av. Aja det löser sig. Vet inte vad som händer ikväll men jag kanske stannar hemma eller så drar jag ut, vet inte ännu. Ska ta och duscha och städa lite i lillsyrrans rum och sen vet jag inte. Men ni får ha det toppen, fortsätt gärna att läsa och glöm inte att kommentera! Xoxo

Btw min Iphone 4 ska beställas i Augusti :3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0