Mjääh.<3

Hej alla läsare! Har ni det bra? Själv så sitter jag och nattbloggar. Har dock lite ont i armen för att kattungen fick för sig att attackera min arm. Hyggligt… Aja, jag tror nog att Maja [kattungen] är lite smått annorlunda. Visst katter gör knasiga saker men det här är bara för sjukt alltså. Har aldrig varit med om att en kattunge får spasmer på en cola burk och slår till den med tassen. Vinglar fram och sen lägger sig på foten eller benet och sen helt plötsligt hänger halvt på armen. Knasig kisse men ändå världens underbaraste. Åh just ja, medeltidsveckan är i full rulle nu och det är underbart att se hur folket engagerar sig och försöker anpassa sig till medeltiden ;-) Love it! Vädret har varit lite upp och ner, och för någon timme sen så åskade det. Men vet ej vart den tog vägen, kollade på tv så jag har ingen aning. Har varit på ”kalas” idag hos sötnosens kusin. Riktigt trevligt där och härligt folk =) blev lite tjafs men det gick över. Men nu ska jag checka runt lite på Facebook. Har en kattunge som inte kan låta bli tangentbordet eller min arm så jag får ta och dra på mig en tjocktröja. Take care! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0