Love is on fire ♥

Hej alla läsare! Ursäkta dålig uppdatering, men har inte haft så mycket tid över att blogga och kommit hem sent. Och vädret har inte varit stabilt helt heller. Som igår t.ex. då åskade det ju. Höhö, låter ju som om jag bara kommer med dåliga ursäkter hela tiden. Men men. GAAH idag försov jag mig för FÖRSTA gången nu när skolan börjat på ”riktigt” för mig. Så jäkla pinsamt. Jag börjar inse nu att det ÄR pinsamt att komma försent och alla glor. Skärpning! Jag ska skärpa mig, råkade bara slumra till imorse. Ska upp ur sängen ändå! Imorgon, ny chans. Aja, dagen har rullat på. Varit med en lärare för att kolla upp yrkesintron och praktik. Och kanske så har jag en plats. Jag vet inte. Hoppas i alla fall och jag håller tummarna. Och mobilen min är snart på posten. Imorgon kanske. Vet ej. Iiiih taggad till 1000%. För vad vet jag inte. Men imorgon har jag teori i skolan. 1 gång i veckan?! Tjoho! Och omsorg två dagar i veckan, love it. Aja nu ska jag kila, vara lite datanörd, men ni får ha det toppen! Glöm inte att kommentera eller läsa ;-)

Xoxo

You are everything to me.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0