Lata dagen.

Hej alla läsare! idag var jag ledig ifrån skolan, vet dock inte varför, men ska ha möte imorgon och göra upp mitt egna schema och på fredag är jag ledig med. Men det kanske är så att många har möte idag? Äsch, jag får vänta ytterligare ett tag till på min Iphone, den vita är tillfälligt slut, inte så kul! Men det löser sig. Igår var jag hos killen, hade ett avtal som jag bröt liite. Ska inte göra om det, men eftersom jag var ledig så kunde jag ju passa på och va med honom lite. Men ska hålla mig till avtalet nu! Och som ni alla redan vet så går vi tjejer igenom en viss period varje månad. Man vill ju inte tala om det högt heller. Men ni vet nog. Och det är alltid så att min lilla period brukar vara lite smått jobbig. Så, en vecka innan ni-vet-vad börjar så startar ett litet hormonkrig, blir lite såder seg och trötter av mig och mår lite nere. Och det känns nästan som om jag råkat ut för det där viruset i magen igen som jag hade. Men det har jag INTE, det är hormonerna som far runt i kroppen. Men ska inte inbilla mig en massa saker. Får dricka lite kamomill te sen eller något. Men nu ska jag kila, ha det bra och glöm inte att kommentera! Xoxo ♥
Orkar inte fixa stilen på texten heller ;-) Ska hålla utkik om man hittar en vit Iphone någonstans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0