Grillkväll och brända korvar.

 

Hej alla läsare! Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har haft lite saker att göra och umgåtts med folk. Men helgen har varit helt okej, trots små bagateller och annat. Fyfan, hatar sådant, alltså när någonting eller någon blir lite sådär ”off” och man vet inte vad man ska göra eller ta vägen. Man får ju dom mest sjuka och random feelings man kan tänka sig. Aja det löste sig trots allt. Helgen har varit fartfylld med mycket händelser på samma dag. Jag kan börja med Fredag. Var med pojken min, han skulle iväg på fest, tyvärr var det fullt så jag fick göra något annat, kändes lite tråkigt. Men ringde upp en vän och frågade vad han hade för sig och han skulle ner och grilla, och jag fick följa med! =D så det blev en trevlig grillkväll med bekanta. Zammy,Dennis,Simon,Kevin,Agnes,Josephine,Beatrice och så jag. Jo man kan räkna med hunden Dogge med. Det var urkul att grilla, trots att våran grillmaster inte fick fyr på elden men den glödde iallafall och att Kevin lyckades tappa två korvar i kolet så dom fick en ytterst snygg färg och konsistens. Några av dom andra gick med på att ge dom till hunden. Hehe. Senare på kvällen så skulle jag kolla läget med pojken min och han vart inte på topp efter att en person gått bort. Usch, tragiskt när sådant händer ”/ kände honom inte men sett honom flera gånger. Aja hur som helst så tröstade jag killen genom sms, då jag inte var där hos honom. Sen efter hade vi en tyst minut, och sen blev det lite tjafs men det löste sig :-) skönt. Senare så stötte jag och dom andra på några bekanta. Och tyvärr så kan man inte hindra en hund från sin natur. Liksom hundar jagar katter, och katter jagar möss. That´s it, och den bekantas flickvän var kraftigt berusad så hon vart väldigt pinsam enligt oss som stod med hunden och försökte släppa allt det där när hennes vän kom och snackade med oss. Och det gick faktiskt rätt bra. Aja, Lördag. Var hos Carl, han pluggade riktigt mycket, duktig pojk! Teoriprov för körkort. Själv satt man och spelade The sims 3 och gav honom lite praktiska råd, själv kan jag inget om bilar eller frågor om körkort. Hehe. Så lördagen var riktigt lugn. Söndag. Blev väckt av Carl 3 gånger!! Först 6 på morgonen av att något blinkade, och det visade sig vara hans dataskärm, för att han satt uppe och spelade något. Sen att han trängt in sig mellan väggen och mig och pekat på taket och sagt ”kolla en spindel” och sen hämtat ett papper och sen visa mig, och jag som har spindelfobi trodde ju såklart på att det va en spindel på papperet, men i själva verket var helt tomt utan någon spindel på. Blev lite sur och somnade om. Sen hör jag honom skratta galet mycket åt någonting. Och så har han laddat ner någon knasig app på iphonen där man kan byta ansikte. Alltså typ att en kille kan få ett djurs ansikte eller ett tjejansikte. Gud vet vad. Men det tyckte han var roligt. Somnade om igen. Och jag och Carl vaknade halv 4 och han fick bråttom till jobbet. Så, sådär har helgen varit för mig. Späckat med händelser och sånt. Men nu ska jag kolla läget lite på Facebook. Så ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa/kommentera. Btw, Medeltidsveckan är i full gång :D xoxo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0