Dag 1. Check.

Hej alla läsare! Hur har eran första skoldag varit? Min har varit rätt så bra, många nya ansikten och en del som man sett förut. Är ledig imorgon och på torsdag är det möte. Och jag ska planera mitt egna schema. Yrkesintroduktionen kommer kanske se lite annorlunda ut. Det roliga är ju att mina vänner inte vet vad det är för något, åh det är så svårt att förklara med, vet inte helt hur det fungerar och hur det ser ut. Men det visar väl sig och kommer få hjälp av lärarna. Allt är nytt på iv. Rörigt, men det klarnar snart upp när allt sätter igång. Och blir det inte omvårdnad så riktar jag mig in på barn och fritid. Eller något annat. Beror helt på om det finns plats. Och bästa agnes gav mig ett superbra råd. Jag som har problem med tider måste skärpa mig med det och har i många år sagt att jag ska ”skärpa” mig, men folk har tappat förtroendet för jag svikit dom, men det enda jag kan göra nu är att bevisa för dom att JAG KAN komma i tid. Och det hon gav mig som råd är ganska praktiskt. Tänk inte på det, eller fundera på det, utan GÖR bara det. Dock är det lite svårt att förklara själva syftet med det jag skrev nyss men istället för att jag ska tänka på tiden eller fundera så ska jag bara gå iväg till skolan ändå, för då får jag en vana och börjar gå i tid. Jag vet att jag kan och jag ska! Aja nu ska jag geeka The sims 2 som är en underbar blandning av pets, året runt, jorden runt. Allt i ett liksom! Ha det bäst och glöm inte att kommentera något! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0