Back to school.

Hej alla läsare. Ursäkta dålig uppdatering men har umgåtts med folk och pojken nu i helgen. Trevligt! Är inte speciellt taggad inför skolan men jag har bestämt att jag SKA lyckas och ta studenten. Ska plugga på som värsta dåren. Plugga plugga och åter plugga. Så svårt kan det väl inte va?! Får skärpa mig ordentligt. Vill komma någon vart, jag gör det inte för någons skull, utan för min egen! Nu är det dags att visa att jag också kan. Aja, skärpning och sikta framåt. Jag ska klara av det här med skolan och annat! Punkt och slut. Men anyway, tänkte plugga lite grann nu, så jag sätter igång rutinerna. Ha det bra och glöm inte att kommentera!! Ni har varit lite sega på det. Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0