Somliga går med trasiga skor...♥

Tjy bloggen! Första skoldagen idag, helt okej, det har kommit in lite nya fräscha boys på IV och så kom jag upp i tid! :-D Stolt över mig själv! Riktigt stolt! och gick enda ifrån Bingeby, vanligtvis hade jag legat som värsta potatisen i sängen och inte kommit upp, men lyckades ;-) Dutti cheyy. Och träffade lille Josefine (?) idag, grymt kul att träffa henne efter lovet och allt! Hon lyckades tappa sin bok som ramlade mellan trappstegen, så stod vi där och jiddrade lite grann och till slut fick jag krypa in i det lilla utrymmet och ta ut boken, Yeah, känns ju kul, praktiskt att vara liten cheyy ;-) Är GLAD! våren är här, känns det som iallafall ;-) fått lite pollen och nyst som jag vet inte vad, haft mysigt med mami och syrran hemma och geeka ps2. :-D Och jag ska övervinna ångest tankarna, orkar inte hamna på botten mer, det ska bli ändring! I promise. Men nu ska jag tagga ner till biblioteket och fixa lite saker och sen vet jag inte, men fortsätt gärna läsa och kommentera lite grann :-) Ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: jonas

det låter riktigt trevligt =)

2011-04-26 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0