On the catwalk! ;-)

Tjy bloggen, förlåt förlåt förlåt för att det tagit sådan tid. Men har inte riktigt haft den orken att blogga, men ska skärpa mig, har varit ute och så vidare. Förstår mig inte heller på varför alla ska bli stupfulla på Valborg "/ själv firar jag nog den med mami och lillsyrran. Igår vart alla affärer öppna till 21.00. Köpte ett par lösnaglar, men osmart som jag är glömde jag läsa att det var långa naglar och inte korta, hihi, okej osmart är jag inte men måste lära mig att kolla nästa gång ;-) Har på mig dom nu och stylat dom lite grann med glitter, flashigt, och ikväll är det Rally, love it! Och är ännu lite ovan med naglarna men det ordnar nog sig. Och kanske blir det ett litet besök i stallet hos hästarna. :D Men ni får ha det super och fortsätt gärna läsa och kommentera, take it chill på Valborg.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0