Music is my drug.

Tjy bloggen, ursäkta för dålig uppdatering men det har hänt så sjukt mycket under tiden! först hamnade jag i bråk med vänner och så, eller okej, jag har inte varit så snäll på sista tiden men det ska bli ändring på! började faktiskt idag, är så jävla glad! ursäkta språket ;-) men jag är så glad! det är jag faktiskt. Bad om förlåtelse och sådant idag, gick rätt så bra och känner mig glad att det är uppklarat, och i söndags så blev jag sur på personalen för att en av dom frågade och tjatade ut mig totalt, blev helt pissed off, och såg inte att jag hade foten för nära dörren och drämde igen den, och foten hamnade en bit under. Skulle då på toa innan jag skulle iväg och ha ett Serious talk med en person. Det går bara inte, NEJ. Sen har jag varit i skolan och det var okej. Dock lite sur på en människa som vart lite osocial osv. Sitter nu i min "grannes" rum och är hungrig! Spagetthi med Köttfärsås, Yummie! Känner nu att våren sprudlar och vårkänslorna is back again! men det är April och dom här dagarna får mig att tänka tillbaka på det som varit, ska ta mig igenom dom här dagarna med något nytt! helt nytt. Men nu har jag inte tid att skriva mer så fortsätt gärna läsa och släng in en kommentar! Och min design på bloggen är lite knas, på min data alltså. Hehe.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0