Långsam fredag? Neeh ;)

Tjy bloggen! Idag har det inte hänt så mycket, varit på stan med mami och lillsyrran :-) <3 Dock var tydligen nästan alla affärer stängda, men konstigt det är påsk ju. Och jag upptäckte en sak idag. PATETISKT! Om jag skrivit om denna person eller vad fan det nu är så har jag inte pratat skit, folk verkar tro detta! Sanning kallas det, och jag har pratat med dom ja nämnt, det tillhör min vardag om vad jag gör osv, men jag pratar inte skit, hade jag gjort det hade jag viskat om en massa, säger bara sanning, tål folk inte det?! och lär er öppna öronen och lyssna istället för att lyssna på halva örat -.- . Säger jag ordet dum betyder det inte att "ordet dum" är någon som är dum och helt blåst osv. Man kan missförstå väldigt lätt. Trött på såna personer som inte ser på sig själva innan dom öppnar käften, jag har lärt mig att se på mig själv innan jag agerar. Vissa folk är ju bara tragiska. Det här är min blogg och här skriver jag från allt mellan himmel och jord. Det är upp till folk om dom vill läsa eller inte. Shit alltså. Aja nog med det. Humöret är nog på topp för jag har skrattat en hel del och bara varit glad. Glad att "Den" inte är med längre. Med i min värld. Verkligheten. ;-) Så jag hoppas att ni förstår vad jag menar, jag är ingen skitsnackare jag väljer fakta före rykten så skapa en egen uppfattning om folk innan ni dömer någon, och rykten är gripna ur luften, från tragiska människor. Enligt mig är dom bara tragiska, Usch. Men nu ska jag checka runt lite på Facebook, fortsätt gärna läsa och kommentera :-) . Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0