Hot hot hot! :-)

Tjy bloggen, vaknade idag vid 1 tiden, hihi oj :$ gick upp och fixade en filt och kudde och la mig ute på balkongen och solade istället, underbart varmt, sen tog jag och mami och lillsyrran en promenad ner till hamnen, och det var VARMT! satt i bara linne och det var typ sommarvärme ;-) Senare när jag och mamma kom upp blev det dock lite kallare. Har nu börjat om på nytt. "Det finns en anledning till varför folk ifrån det förflutna inte finns med i din framtid och skapar den." True. Lite svårt att gå igenom denna månad. Men tänker inte låta det hindra mig. Det ska bli bra och det blir nog bättre. Nya tag nya folk. Känns nog rätt bra. Och jag hoppas att värmen håller sig till höstens början, och njuta av vädret. Några dagar kvar, sen back to school. Usch men bara att bita ihop. Nu ska jag checka runt lite på Facebook och kolla läget, ni får ha det super och fortsätt gärna att läsa och glöm inte att kommentera något. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0