Förvirrad men glad.

Ohja nu är jag i farten igen! ger mig inte, har försökt starta en blogg men lagt av efter ett tag, aja nu blir det nya tag. ;)

Dagen började väl bra förutom det skitfula vädret och det väntas äcklig snö "/ blä. Sen har man haft serious talk med viktiga folk, visst allt gick inte galant men ändå så gick det perfekt på något sätt. Kan bara hoppas, och jag SKA kämpa, aye, visst jag har gjort en himla massa fula saker som jag kommit och ångrat, men det som hänt går inte att reparera helt. Jag försökte men du glömde bort allt och drogs in i någon mystisk värld, fattar du inte att jag är orolig för dig?! för ett lr kanske 2 år sen var du den tysta lilla saken, men nu finns du överallt och river upp allt i din väg, du måste sluta, innan det är the end liksom, är fortfarande pissde off på det du gjort, men sköt dig! du valde honom framför oss. Lågt.... men vissa har ju sina anledningar, Shit the same,
Vi hade världens skönaste bildlärare idag, grymt rolig och fick verkligen oss att skratta, mycket är väldigt bra, förutom att jag måste spärra upp ögonen som en uggla för att kunna tyda texter, why? Ögoninflammation, great. det börjar försvinna nu men ändå, ska jag använda förstorningsglas eller? kändes härligt att bara stirra ner i golvet och inte rikta den mot någon, och såg bara allmänt störd ut, hihihi, men jag skiter fullständigt i den där snygghets skalan och bla bla bla, man är perfekt som man är, förtroendet på topp, jag vet, är inte ego men skiter i att man måste se ut som sveriges babe, åt hel***e med sånt skit. Säger bara, bring it on bitch. Btw, inte kul när man bor på ett boende som stänger av internet vid 22. Får ta och blogga vidare tomorrow, Puss/ Paulina.

Jag älskar er, ni vet vilka ni är, och du vet vem du är gullet. Och jag saknar min mami och syrran något enormt !!! <3333333 puss på er allihopa.

Man får faktiskt bjuda på sig själv lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0