A taste of love, that´s you. <3

Hej bloggen. Ååååh nu är det såhär igen att känslorna far omkring i kroppen på mig. När du skriver så känns det som om det är menat till någon annan och så vidare, men jag vet att du skriver vad du känner då och då, ska inte gräva ner mig för djupt i det,jag ska klara av det här, jag har blivit lite starkare i mig själv och har ett par stycken mål som jag vill uppnå. Det finns inget mer jag vill än att det ska bli bra igen. Som sagt, 2011 ska bli ett nytt år, ett toppenår som 2010. Har en hel del härligheter att skriva om, svek,svett,tårar,kärlek,vänskap, och en massa. Så, den jag älskar med hjärtat- kärlek på dig,<33 Aja, ska gå och glo på hulken med 2 sorkar, dom som bor på boendet, ehehe, och vänta på Emelie pajen,när nu hon dyker upp Oo. Har dessutom stylat naglarna :D zebrafärgat, inte perfekt men nästan rätt bra ;) Ha det gött, puss <3


Allt kan bli bättre, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0