1 september.

Hej alla läsare! Försov mig igen! ÅHH. Aja får skärpa mig ännu en gång. Höhö. Trodde att jag skulle få mobilen idag men tyvärr inte. Hoppas den kommer fram någongång. Det har varit en lugn dag i alla fall men lite händelserik. Kommer kanske kanske vara med i tidningen. Inte helt 100 men det visar väl sig. Jag jobbade ju i somras. Och jag jobbade helg. Och jag blev blåst på lite pengar. Så jäkla dåligt! Så då skall dom ta upp det i tidningen, det kanske inspirerar andra ungdomar att verkligen kolla efter så att det inte är något som är olagligt och så vidare när det gäller sommarjobb. Och att dom blir betalda på rätt sätt och rätt summa. Aja, ska snart kila iväg och köpa Marabou polka ;-) Men ni får ha det bra och glöm inte att kommentera något! Xoxo

Jo min älskade bästa barndomsvän fyller år den 3 September. Det är ju bara några timmar kvar. Höhö, lördag alltså. Vet inte helt vad jag ska köpa till henne, men det blir något användbart i alla fall. Så grattis i förskott my BFF

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0