Något annorlunda.

Tjy bloggen, just nu är det Eurovision song contest, dock så tycker jag att erik saade är en liten snorunge ;-) men jag kan medge att han har fin sångröst, men aah, och jag håller tummarna för imorgon, ska gå till skolsköterskan, annars blir det väl vårdcentralen, lite smått nervös, tror det är laktosgrej, för symptomerna är nästan densamma som det står skrivet. Lite rädd men det kommer nog bli skönt att få höra vad dom säger och tipsar mig om, sen hoppas jag att magen kan få sin ro utan att bli turbo. Är inte stressad men magen verkar köra turbo av någon anledning, och det är efter jag ätit. Skumt, men vi håller tummarna och hoppas på det bästa, ska kolla vidare på semifinalen, ha det bra. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0