Knasigt väder eller? ;-)

Tjy bloggen! Är hemma på boendet nu och har ätit och känner mig lite smått fet. Hihi. Har dock inte internet på min vanliga laptop så jag får sitta vid cp datan som hakar upp sig rätt ofta "/ men ändå. Mår faktiskt rätt så bra, haft liite äckel ångest över relationer och shit men innerst inne så vet jag att jag är happy! Det tar nog lite tid innan man vänjer sig vid varandra och känner sig som "ett" you know. Men nog med det, skoldagen har väl varit sådär,inget speciellt hände. Jo det började regna. Alltså jag saknar det vädret som var för typ ett år sen ;( då var det kanske 25 grader redan på morgonen men nu regnar det eller blåser det rätt mycket och är liite kallt. Hallå sommaren vart är du? ;-) Btw tror att sommaren är på g. Och imorgon blir det som "studenten" för älskade lillasyster, hennes sista dag på dagis imorgon :') blir så sjukt glad över henne, och älskar att se hur hon alltid skriker mitt namn "Puuliinaaa" och kutar fram och kramar mig stenhårt, något jag aldrig kommer att glömma, eller släppa taget om. Och älskade mami jobbar som en liten myra dag ut och dag in, men jag kommer definitivt komma och hjälpa till. ;-) Och har vart hos Calle i flera dagar, kan dock vara skönt att vara ifrån varandra lite men saknar honom redan :( <3 och idag hade vi en väldigt rolig konversation, Franska. Tungan flippade ju hela tiden och allt, så grymt kul. Men nu ska jag checka lite på Facebook, fortsätt gärna läsa/kommentera, ha det superbra allihopa. Puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0