It´s feel so good! Något åt det hållet iallafall :-) !

Tjy bloggen! Idag kom jag till skolan i tid! Vilket var ett under ;-) Och sen fick jag och klassen se en film och den är mer än bara gripande. Den är GRIPANDE med stora bokstäver, när filmen hade gått ett tag så satt läraren och några andra och snyftade, så sjukt fin film alltså, men man bölar som jag vet inte vad, slöt med att jag försökte bita ihop för att inte böla, tänk på mascaran! :-) slutet på filmen var ju lite smått sorglig men ändå lyckligt på något sätt. Och hade två möten idag och dom gick nog kanon! :-D Nu är det bara stress inför sommarjobb och shit. Ååh måste hitta något sommarjobb! Skulle vara kul att plocka lite jordgubbar ;-) yummie! Aja ska checka runt lite nu och så, är dock ledig imorgon ^^ über nice! Så ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa, och en sak till, Vad tycker ni är viktigt i livet? Nämn tre saker, gärna i kommentarer. Väntar med nyfikenheten på era svar!

Puss



Kommentarer
Postat av: puttenutt

coca cola :3

2011-04-10 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0