Hela dan varje dag.

Tjy bloggen. Jag kom upp idag ur sängen dock vid åtta och kom iväg vid nio tiden nånting ;-) ehehe, dock fick jag syn på bad news på fb :'( hemskt att sådant händer, men aja, personen har nog det bättre där uppe och ser ner på oss och ler och säger "Gråt inte, vi ses en dag". "/ . Glömde laddaren på boendet. Riktigt stolt över mitt nya rum, trodde whiteboarden skulle se ut som en vanlig men icke. En glas skiva. Flashigt ;-) Sitter hemma hos mami nu, åt en fet pizz för typ två timmar sen och proppat i mig lite godis nu, men ikväll blir det väl att gotta sig med Gammaldags vanilj glass :-) ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa & njut. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0