En dröm, så hemsk och ful. Blä.

Tjy bloggen. Nej alltså nu får jag fan ta och skärpa mig!! Har varit äckligt lat dom senaste dagarna, vill typ bara sova och sova och sova hela tiden. Alltså vad är det för fel?! Måste verkligen skärpa mig, annars ryker mitt studiebidrag :-( och det vill jag ju inte, tanken är ju att få komma iväg från denna ö i Augusti istället för i Maj, och letar sommarjobb fortfarande, och vill fortfarande plocka jordgubbar! Eller något sånt, fritids och sånt funkar nog inte för det krävs utbildning. Åh jag blir så irriterad. Aja, ska skärpa mig, har dock lite svårt att somna på kvällarna, Big Brother börjar ju vid 22.00 och efter det börjar ju något plastikkirurger program och efter det är det Cheaters. Fast det går ju repris ;-) får väl helt enkelt ta och göra så att jag bara kollar på BB (Big Brother) och sen försöka somna eller läsa något! That´s it. Ska i alla fall kunna komma upp på morgonen utan att ligga kvar som värsta hö säcken. Ska laga mat idag med, vet ännu inte vad :-O ! och tvätta, haha lycka till säger jag bara, handtaget till kassen sprack ju och nu ser den bara ännu värre ut, massa häftstift och massa trådar hit och dit. Vackert. Aja ni får ha det så bra, och fortsätt gärna läsa och Kommentera :D blir alltid lika glad när jag ser en kommentar! Btw drömde dock en äcklig dröm! Dags att sudda ut den ur minnet. Och glömma den helt och hållet, bara sådär.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0