Du är bara barnet, din pajas.

Tjy bloggen! Orkar dock inte fixa textstil, mår ju lite bättre idag och det är ju härligt, men har hört ett äckel bullshit idag. Liksom vafan stör det dig att jag är i skolan?! och på ett annat ställe?! sluta stalka då för i Hel*.... Åh blir så irriterad, och så påstår lärarna att man är PÅ och bla bla bla. B-U-L-L-S-H-I-T! Helt sjukt! Och definitivt INTE okej. Aja sånt händer, men jag är vart jag vill och jag gör vad jag vill, that´s it. Jag gör det som känns rätt för mig och alla andra, inte det som känns rätt för dig. -.- och lärarna kan ju sluta fråga mig om allt, som om jag är personens upplsagsbok eller något. Jag bryr mig inte ett skit! vad bryr jag mig om personen gör något eller säger något? Hm inte ett skit! :) så pass, och dessutom har jag vuxit mer i mig själv, det är personen som ännu bara är barnet. Åhja it´s feel so good när man säger det :-) som en rysning genom kroppen. Nog om detta. Ikväll bjuds det på potatismos med någon korv i ugn. Och sen någon fem-kamp på det andra boendet. Låter kul, men aja man får ju fika ;-) Tjoho! Men ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa, och glöm inte att kommentera, alltid lika kul med någon kommentar.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0