Dom stod vid dörren,synd att dom inte idisslade.

Tjy bloggen. Igår så var det totally drama på boendet, nämner ej något ;-) men kan säga att jag aldrig någonsin varit så arg som då, personalen fick dock stå ut med att jag slog i dörrar och spegeln. Och idag så stod det ett gäng boys vid matsalen och glodde som jävla kor. Och sen fick någon plötsligt luft och sa ett glåpord, alltså palla sådant. Bara för en minisak, alltså väx upp. Och så fick man se en bekant på öster med sin drama show där, Åh så vaknade jag sent kom iväg till skolan vid 11 och efter maten hamnade jag på hemkunskap och bakade bullar med 2 girls. Lyckat med, åh han var så sjukt underbart söt med det där förklädet. Sen hamnade jag ute på stan och jag mötte Bella bus och hennes pöjk inne på banken. Haha vilket originellt ställe att mötas på! Sen sprang man på söte L.A. ;-) som blev väldigt chockad. Hehe. Så min dag har varit strulig och kunde inte bli mer än lite rolig ;-) men fortsätt gärna läsa och njut, kommer dock inte blogga så mycket nu i helgen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0