Är det vår snart? :}

Tjy bloggen, jag vaknade för en stund sen, typ en timme eller så ;-) men men. Vaknade 4 på morgonen av att någon skrek som värsta dåre, och så var det tv:n -.- , dumma lost program, hehe, så jag klev upp och norpade åt mig en bulle och somnade om, sen på morgonen så ringer mobilen vid kvart över 7, vaf-a-n! sen efter det när man somnat om så dyker det upp någon personal kommer dock inte ihåg vem, och sen är dagen typ förstörd? eller nja den har ju typ börjat men ändå. Kanske så blir det att umgås med en vän men det beror på när människan vaknar! hehe. Dock är det INTE min favoritpersonal som jobbar -.- . Snarare en som går mig på nerverna. Och jag orkar inte finslipa text stilen, det är ju lite knas för alla har ju inte en typ sån där jätte bra data så dom ser hur texten ser ut, tex hos mami ser texten tjockt stor ut, galet men så är det. Här hos mig ser texten ut som den ska, sådär flashig ;-) Aja ni får ha det gött och fortsätt gärna läsa :-D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0