Städa städa städa.

Hej alla läsare! Igår var jag med om något otroligt kul sak. Ringde pojken min, men han tryckte på upptaget och sedan ringde han upp efter några minuter och sa "Titta ut genom fönstret." Och vad stod där om inte han?! :') blev sjukt glad. Världens bästa överraskning, tack älskade sötnos! <333 Dock blev det lite knas på kvällen men det ordnade sig. Och jobbet idag har varit slitsamt.. Städat i caféet. Men det återstår en hel del, det ska finputsas överallt och inte ett enda litet dammkorn får synas. Och så rensade jag bort ogräs som stack upp ur marken. Kul. Men får prata med chefen och ordna så jag kan jobba nästa vecka istället. Vill hellre servera och baka och sådant, inte trötta ut mig själv med att plocka små blad här och där. Men det är som sagt ett jobb men hela veckan liksom.. Det skulle vara kul om man kunde ha musik där men det är inte så kul att lyssna på en och samma låt hela tiden. ;-) Men jag jobbar på tills jag fått alla mina timmar och sen är det bara att vänta till Augusti tills det klirrar i plånboken. Vet dock inte hur det blir med Stockholmsresan. Men det kanske blir någon tusenlapp över. Mitt nästa inköp är en Iphone 4. Som ni nog redan vet. Jo jag har varit på stan med Joanna och filmat lite med henns mobil för skojs skull. Men nu ska jag kila, ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa/kommentera =) Och här får ni en länk, utmärkt till er nattugglor.
http://www.youtube.com/watch?v​=xKPiPO-donY&feature=related
Extremt roligt klipp. Dock har den ingen mening men jag garanterar att man skrattar så att man ramlar ur stolen/sängen och tårarna sprutar. Om man är riktigt trött så är detta en underbar "natthumor"

- Jag skrattade själv så mycket att jag grät, så kul var det. Och det är lite av min humor.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0